Så var natten här igen

Min kropp är död. Det värsta fys-passet i mitt nittonåriga liv är över.
Det minsta man kunde begära är ju att vara helt slut i huvudet också
så att man kan somna. Men nej. Vemodet är smartare än så.
Smartare än mig. Tyvärr.
Och varför ska jag skriva om dessa saker på den här bloggen?
Vilka är det som läser egentligen förutom amanda och klara?
Ni kan få i uppdrag att uppge era namn i kommentarerna här nedan.
Jag tänkte att det kan vara bra och veta vilka som vet om att jag är tragisk
och vilka som inte vet det liksom. Inget annat.
För ni får säga vad ni vill, men det är faktiskt tragiskt detta. En pojke.
En blogg. Ett öde.
Jag är alldeles för öppen emot cyberspace när det vankas ensamhet.
Jag är nog inte gjord för det här. Jag behöver människor.
Det jag behöver allra mest är någon som är kär i mig. En trevlig och bra typ.
Men vem kan jag begära det av när jag är så jäkla kär i någon annan?
Det går ju inte. Och visst skulle jag kunna säga till den typen att "ja, men jag kan
nog bli kär i dig snart" Men varför ska den typen orka det. Och vem orkar lära
känna mig i det här skicket? Nej, det är en jävla fälla det här.
Nya människor är det jag trånar efter och det är jag som måste ta intiativet.
Så är det alltid. Ett intiativ som jag inte är kapabel till för tillfället.
Jag behöver en hjälte/hjältinna som höjer mig till skyarna igen.
Jag kan inte begära att Klara ska dra något större lass.
Kanske vi hittar någon finis i solen... :)

Nej nu sover jag...

Kommentarer
Postat av: Klara

Hejsan, jag heter Kronprinsessan Karl Philip och brukar läsa din blogg. Du skriver väldigt bra tycker jag, det spelar liksom ingen roll vad du skriver om, du lyckas fånga dina läsare ändå.
/HM

Postat av: Klara

Hejsan, jag heter Doris och brukar läsa din blogg. Fortsätt skriva, vi behöver det!

2008-03-03 @ 12:32:29
URL: http://goldline.blogg.se
Postat av: Klara

Ja, jag tror vi kan hitta någon liten indisk flicka du kan mysa med.

2008-03-03 @ 12:33:26
URL: http://goldline.blogg.se
Postat av: Klara

Hejsan, jag heter Linda Bengtzing och brukar läsa din blogg. Den är speciellt bra att läsa när jag ska upp på scen och sjunga i melodifestivalen. Ditt skrivande lugnar ner mig, jag tänker på något annat ett tag. Keep up the good work!

2008-03-03 @ 12:35:29
URL: http://goldline.blogg.se
Postat av: Klara

Tjenna, Tomas här. Kul att ni sjöng min låt på Rockkarusellen! Det är smickrande.
Men för guds skull, sluta inte skriva. We need you!
/Andersson Wij

2008-03-03 @ 12:40:39
URL: http://goldline.blogg.se
Postat av: Klara

Coolt att alla kändisar skriver till dig, eller hur? Visste inte att du kände alla.=)
Puss o kram
Ps. Jag håller med dem, fortsätt skriva! Vi behöver dig!

2008-03-03 @ 12:43:08
URL: http://goldline.blogg.se
Postat av: Johan

Haha... jag gjorde en liknande haketdikt en gång. Tack så mycket allihopa ;)

2008-03-04 @ 00:47:59
URL: http://bullibulli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback