Utmaning

Utmaning

Utmanad av Klara Johansson

Tre namn du går under:

- Johan
- Joi (fast endast av typ Rebecka Johansson och Joel Kvarnsmyr)
- Boris!


Tre saker som skrämmer dig:

- Mediatränade barn
- Miljön (Eller människor och kor ur miljösynpunkt)
- Lastbilar

Tre saker du har på dig:

- Rödvitrutig skjorta (Beyond Retro -Stockholm)
- Blåa cheapmonday Jeans (arvegods)
- En alldeles för stor frisyr (Mammas och pappas gengryta)

Tre sanningar:

- Jag har rätt (du har rätt du med)
- Vi är väldigt vackra (du med!)
- Glöm allt du lärt dig (Även alla sanningar) (förutom att du är vacker och att du har rätt :P )

Tre saker jag verkligen vill ha:

- Ett slott
- En flickvän
- En flaska Mintu (inte mer, då mår man dåligt)

Jag utmanar:
Sandra
Klosterruinen i Roma
Och Biff stroganoff den äldre

Kommentarer
Postat av: sandy

oj, jag brukar aldrig har ork till liknande utmaningar. jag gör den här i kommentarsfältet då..

Tre namn du går under:

- Sandra
- Sandy
- Sandrapandra

Tre saker som skrämmer dig:

- Tid
- Att komma för sent (åter igen; tid)
- Livet och döden på samma gång

Tre saker du har på dig:

- Svart långärmad tröja (H&M)
- Gråa alldeles för stora träningsbyxor (Intersport)
- En gigantisk förskylningsplida under läppen som gör så in i helvetes ont.

Tre sanningar:

- Allting går, bara man vill ;)
- Ensam är inte stark, inte någonstans
- Man kan hitta fina saker i allt och alla, det gäller bara att leta tillräckligt.


Tre saker jag verkligen vill ha:

- Ett sommarjobb
- En lägenhet i Paris
- En sommar på gotland

Postat av: Johan

Det var fint att få en utmaning såhär i kommentatorspåret :) Speciellt fint tycker jag "ensam är inte stark"-grejen och "sommar på gotland"-grejen :D

2008-04-09 @ 22:50:54
URL: http://bullibulli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback