Säkraste tecknet på att man har en kris?

Jag måste erkänna att Linda Bengtzing berör mig.
Låten "Jag ljuger så bra"

Fast...
Det tycker jag nog inte är något att skämmas för ändå.
Jag hade nog tyckt om den oavsett hur jag hade mått.
Det är en bra låt.
Typ.
En låt åtminstone.


Och sen ska alla se filmen "Across the universe" Som är uppbyggd som en beatles-musikal. Ett bra sett att börja uppskatta Beatles om man inte gjort det innan. Bäst är låten "Hey jude". Det var p g a den som jag kunde säga igår till dig att jag var glad utan att ljuga så bra. Tyvärr är mitt välmående är inte baserat på hur mycket jag tänker på dig, utan mer tro&tvivel-baserat. Hoppas det är ok.

Hey, Johan, don't make it bad
Take a sad song and make it better
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better

Hey, Johan, don't be afraid
You were made to go out and get her
The minute you let her under your skin
Then you begin to make it better.

And any time you feel the pain, hey, Johan, refrain
Don't carry the world upon your shoulders
Well don't you know that its a fool who plays it cool
By making his world a little colder

Hey, johan! Don't let me down
You have found her, now go and get her
Remember, to let her into your heart
Then you can start to make it better.


Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback