Lördagkväll

Har varit på lagfest.
Började med att bowla, och det gick lite upp och ner. I början var jag sämst i laget. Och det brukar jag vara i bowling. Får så ont i fingrarna. Jag har klena fingrar. Men efter ett tag spottade jag upp mig och gjorde 6 strikes :)
Sen bar det av till levide där vi drack öl och spelade pingis. Inte illa.
Ölen smakade till och med gott ikväll. Jag behövde det efter en jäkla skitdag. (Jag saknar henne)
Om man drömmer om henne på morgonkvisten kan hela dagen bli förstörd.
Det är så svårt att hålla i. Klara försöker hjälpa mig. Och hon gör det bra. Men det är ändå svårt att hålla i.
Idag har jag börjat sakna dina kläder. Hur dom luktar, hur dom känns, hur dom syns.
Jag ska banne mig börja ringa till dig. Det är nödvändigt. Och säkerligen riktigt trevligt.

Jag hatar att skriva dom här inläggen. Jag vet ju att du läser. Och att du tycker det är jobbigt. Ändå kan jag inte få mig till att låta bli. Jag gläds väl på något sätt åt att ingen kan ta ifrån mig rätten att säga: Jag älskar dig.
Jag älskar dig. Älskar dig. Dig!

du, du och ingenting annat
livet är bara en viskning, tiden har stannat
Du, du och ingenting annat.


Och till min mamma och alla andra: nej jag skojar. klart jag kommer över henne om jag bara bestämmer mig för det. Hur lätt som helst. Vem behöver henne?

Men till Björn Gustafsson: Öhö Öhö Not!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback