Fuckfriendfinder

Min hotmail har blivit ett näste fullt med fuffens.
Jag skyller på facebook. Åtminstone är det den huvudmisstänkte.
Jag ser hela apparaten framför mig.
*Jag ställer in min civilstatus som singel
*I samma sekund registreras det hos en massa skumma firmor i alla jordens hörn, som på momangen börjar skicka mig erbjudanden på min registrerade mail.

Jag funderar starkt på att lägga ut min adress till den här bloggen också så att dom jävlarna kan få läsa detta:
Nej, jag vill inte ha en fuckfriend för femte gången heller. Jag har aldrig velat ha någon och kommer förmodligen aldrig att vilja ha någon heller. Åtminstone inte ifrån er förbannade hemsida.

---
Mitt lillfinger har kollapsat. Jag kan därmed inte längre spela gitarr. Det är tråkigt. Det är fruktansvärt.
Jag måste återigen bli kreativ med min fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback