Look into my eyes, you will not see...

Den senaste tiden har det slagit mig att min uppsyn är tämligen knarkad. Kanhända beror detta på att jag är sjuk. Mamma säger att jag har bihåleinflamation. Men jag vet inte. Jag har försökt se på mig själv i spegeln med min mest förtroende givande blick, men börjar bara skratta. Det är ingen bra egenskap. Speciellt om jag ska bli statsminister, och speciellt om jag vill gifta mig någon dag.
Jag har insett att det är det jag skulle gå på om någon friade till mig. Se dom rakt in i ögonen och se om man såg någonting viktigt och trovärdigt. Om jag kommer fria kommer personen i fråga bara se knark. Fast jag tog ju faktiskt en alvedon igår. Det måste vara det...

Förövrigt var jag på 50-årskalas idag. 13 sorters kakor. Och efter sju stycken fick jag lägga mig i en soffa och sova lite. 50-årskalas är ingenting för oss bihålleinflamationister. Tyvärr är ingenting riktigt anpassat för oss, samtidigt vill jag väldigt gärna leka med klara ikväll.

Idag lämnade hela tjocka familjen huset.
Tillbaka till mörkret.

Kommentarer
Postat av: Klara

Jag gillar det nya ordet; Bihåleinflammationister! Får jag va med i klubben?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback