Du härliga svenska språk!

Jag kan hålla mig vaken bara för att höra när du andas
Se dig le medan du sover
När du är långt iväg och drömmer
Jag kan tillbringa mitt liv just precis så här
Jag kan stanna tappad i den här stunden för alltid
Ja, alla stunder tillsammans med dig är en stund som jag älskar

Jag vill inte stänga mina ögon
Jag vill inte somna nu
För jag saknar dig
Och jag vill inte missa någonting
För även om jag drömmer om dig
Så kan inte ens den härligaste drömmen räcka till
Jag saknar dig ändå
Och jag vill inte missa någonting

Ligger nära dig
Känner hur ditt hjärta slår
Och jag undrar vad du drömmer om
Om det är mig som du ser
Sen kysser jag dina ögon och tackar gud att vi är tillsammans
Jag vill bara stanna här med dig
I den här stunden för alltid, för alltid och alltid

Jag vill inte stänga mina ögon
Jag vill inte somna nu
För jag saknar dig
Och jag vill inte missa någonting
För även om jag drömmer om dig
Så kan inte ens den härligaste drömmen räcka till
Jag saknar dig ändå
Och vill inte missa någonting

Jag vill inte missa ett enda leende
Jag vill inte missa en enda kyss
Jag vill bara vara med dig
Precis här med dig
Precis så här
Jag vill bara hålla dig nära
Känna ditt hjärta så nära mitt
Och stanna i den här stunden
För all framtid

Jag vill inte stänga mina ögon
Jag vill inte somna nu
För jag saknar dig
Och jag vill inte missa någonting
För även om jag drömmer om dig
Så kan den härligaste drömmen aldrig räcka till
Jag saknar dig ändå
Och vill inte missa någonting 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback