Vill du inte bli lyckligast i hela världen?

Pratade med Jesus idag.
Och han sa att han mådde bra.
Han skulle ut och pimpelfiska i storuman idag.
Och solen sken.
Vi hade ett rätt så givande samtal faktiskt.
Han lärde mig rätt så coola grejer.

Varken kul eller trovärdigt, tänker ni?

P.S
Ja men då vill jag säga att jag faktiskt pratade med Jesus idag.
Eller åtminstone en ättling till denne. Om ni har läst "Da vinci Koden"
så förstår ni snart vad jag menar. Och alla har ju faktiskt läst den.
Några försöker påstå att dom inte har det. Men dom ljuger.
Sophie i  boken hjälper ju Langdon med att hitta den heliga graal
och i slutet så upptäcker dom att hon är ättling till Jesus. Att hon
är den heliga graal.  Och vart hittar vi verklighetens P,S?
Princess Sophie?
Det är väl bara att börja leta.
Någonting säger mig att hon är närmare än vad jag kan ana...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback