Var det här även världen igår?

Jag gick in på hennes lista över alster på haket just.
Och slås av insikten att det har kommit nya dikter där.
Dikter som förstås är gamla. Men som jag inte har sett.
Även om jag inte har varit inloggad på ett tag på haket
så känns det väldigt märkligt om jag inte var inloggad på så länge.
Vart har jag varit?
Eller beror allting på en haket funktion?
Hennes senaste har jag läst.
Och det ploppade den dagen upp "du har en bevakning"
Sen när man klickar in lyser det inte att jag har fler dikter att läsa
på samma bevakning. Kan jag bara ha läst den nyaste
och sen inte märkt att dom andra också hade kommit någon vecka innan?
Sanningen har ju funnits där i veckor.
En sanning som hon var säker på att jag såg.
En sanning som hon trodde att jag inte brydde mig om.

FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback