Nej lars har väl inte tappat greppet trots allt

              
"Det skulle bli för tomt om ingen fanns där som värmde i natten                

Men jag skulle aldrig ha tålamod nog att bli förstådd,                                  

ingen känner mig så väl som du                                                                      

Jag skulle fastna i min ensamhet igen om du lämnar mig nu "                   
  

Man skulle kunna säga att man önskade att man själv hade skrivit dessa rader.
Men det är inte sant. Man önskar inte ens sin värsta fiende att skriva dessa.
Likt förbannat sitter man här och sväljer varje ord för att bara upptäcka att dom
redan ligger där nere och gnager i magen.
Lars säger hela mig i dom raderna. Allt kommer gå åt helvete utan henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback