Dagen

Jag började med att åka till havet. Havet som har börjat vakna till liv. Solen sken idag och vindarna gick liksom inte längre rakt igenom mig. Dom studsade på min nos och värmde. En speciell person följde med också. På något sätt så känns det som om det var just vid havet vi träffades. Eller det var åtminstone havet som förde oss samman under några lekfulla vårmånader förra året. Hon blev glad av havet idag. Så glad att hon blev arg när vi lämnade det. Och så blev jag blåst på västerbottenosten igen. Det börjar kännas nu. Jag kan knappt sova längre. Ost...ost...ost...

Jag lekte sen med min mor och syster. "Farfars byxor". Och min mor är för rolig. Efter några måttligt roliga frågor ställer hon denna fantastiska fråga till mig: Vad har du som kuddvar?
Jag och Hilda skrattade ihjäl oss. Örngott hade inte varit ett dugg kul, nej. Men kuddvar.
Sen så blev det Bismarck. Och en gång så tog jag alla stick utom det sista. 5 fina pluspoäng på en gång. Mums.

Nu senare på kvällen avslöt jag och hilda dagen med "sweeney todd". Hemska film. Och inte nog med att Johnny depp sjöng...snape gjorde det också! Jaja, allt blod var ju mysigt iallafall :)
Det roligaste var i början när de sjöng om piss. "smells like piss" Looks like piss" It is piss" "ink and piss"

Ja någon slags summering av hjärtat idag är såhär:
Det är väldigt jobbigt att vara kär i henne just nu. Hon är oerhört krävande. Men det var befriande att vi gav fingret åt varandra när vi sa adjöken. Kramar är såååå överskattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback