14 februari

"Min kära enda vän
jag vill ha allting
Du älskar mig
och jag vill ha dig

Jag tror jag ska kasta mig  igenom ditt fönster
rusa rakt in i ditt liv
Du har lämnat mig på den jävligaste av platser
och jag vill ha dig

På teven säger dom att kärlek finns runt omkring oss
och astronauterna kan känna det långt bort
Men kärlek har svikit mig allt för många gånger
och jag vill ha dig"

Så var det då alla hjärtans dag. Jag hade storslagna planer för den här dagen.
Men det vilar väl någon slags förbannelse över den och mig. Vi är en farlig kombination.
Tillsammans är vi svaga.
Hur ska man då visa att man tycker om någon?
Att skicka miljontals utav fula comviq-hjärtan? Nej
Att ringa och vara dryg? Nej
Att inte höra av sig överhuvudtaget? Jajamensan. Kan låta konstigt, men det om något
är väl ett bevis på ens känslor. Det är ju inte precis så att hon tror att jag skiter i henne.
Jag har varit väldigt dålig på att sköta det här pauseriet. P g a att jag har saknat henne.
Idag kommer jag sakna henne mer än någonsin. Och just därför ska jag inte höra av mig.
Sen så kan man ju alltid hoppas på att hon ska ta kontakt med mig.
Men det ska man väl inte hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback